Tania fotoksiążka

http://www.albumwspomnien.pl/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Które produkty fotograficzne są godne uwagi ?
Fotoksiążka + projekt

https://www.foto-projekt.com.pl/

Brak komentarzy w sklepe internetowym

 

Jeżeli spojrzymy na produkty, które sprzedają się w sklepie internetowym łatwo zauważymy, że kupujący nie dodają opini. Wbrew pozorom są one bardzo ważno, wiele portali i sklepów internetowych bardzo o nie zabiega. Nie tylko mogą zwiększać zaufanie do produktu i firmy sprzedającej ale również w istotny sposób zwiększać wielkość sprzedaży. Wynika to z faktu że:

  • produkt i sprzedawca z pozytywnymi opiniami w istotny sposób skłaniają do zakupu (jest wiele materiałów na ten temat)
  • dodatkowe komentarze brane są pod uwagę w sementycznej wycenie stron internetowych a to zwiększa ilość wyświetleń strony na dobrych pozycjach na różne frazy wpisywane do wyszukiwarki
  • wydłużają czas przebywania internauty na stronie poprzez przeglądanie komentarzy
  • zmniejszają współczynnik odrzuceń strony co dla Google jest świadactwem, że oferuje ona wartościowe treści
  • dostarcza dodatkowych treści pozytywnie wpływające na czynniki techniczne pozycjonowania


Duża ilość wartościowych komentarzy może w sposób znaczący zwiększyć sprzedaż.

Niestety klienci sami z siebie nie dodają komentarzy jeżeli są zadowoleni. Szybciej to zrobią gdy mają zastrzeżenia.



Jak te komentarze pozyskać ?



W momencie wysyłki towaru do klienta w powiadomieniu można go poprosić o dodanie komentarza na stronie produktu o tym produkcie, o drukarce, sposobie realizacji zamówienia. Jeśli komentarz mimo to nie pozjawia się kilka dni po wysłaniu produktu można do niego wysłać miłego maila z gorącą prośbą o komentarz.

Klientów którzy dodają mertoryczne i dłuższe komentarze można nagradzać poprzez dodanie linka do strony internetowej tego klienta. Można mu również zaoferować dodatkowy upust lub gratisową wysyłkę przy kolejnym zamówieniu.