Tania fotoksiążka

http://www.szablony.in/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Które produkty fotograficzne są godne uwagi ?
Fotoksiążka + projekt

https://www.foto-projekt.com.pl/

 

Kooperacja w fotografii

 

Obecnie trudno posiadać w swoim zakładzie fotograficznym wszystkie urzadzenia do realizacji usług fotograficznych. Mała ilość zamówień musiałaby przełożyć się na wysoką cenę. Z drugiej strony tańsze urządzania to niższa jakość usługi. Tak więc dobrym rozwiązaniem jest kooperacja i współpraca z wyspecjalizowanymi producentami posiadającymi:

 

  • z jednej strony wysokiej klasy urządzenia
  • z drugiej strony mającymi dużą ilość zamówień przekładającymi się na niższe koszty produkcji

 

Wiele usług warto oferować we współpracy z wieloma kooperantami w zakresie danego produktu. Weźmy np. zdjęcia nagrobkowe na porcelanie. Klient lubi mieć możliwość wyboru optymalnego dla siebie produktu. Niestety w zakładach fotograficznych nie ma takiego wyboru. Są zazwyczaj dostępne produkty tylko jednego producenta a na dodatek część z nich wyłącznie na zamówienie. W takiej sytuacji zakłady te przegrywają z firmami internetowymi. Internet daje możliwość wyboru i poszukiwanie niskiej ceny.

 

Czy przekonuje Cię kupno obiektywu do lustrzanki w sklepie, który ma w ofercie tylko 1 model do lustrzanki 1 producenta ?

 

Takich przykładów można mnożyć.

 

Warto więc pokazać klientowi produkty demonstracyjne kilku firm. Jeżeli jest to zbyt kosztowne to można przynajmniej klientowi wyświetlić klientowi zdjęcia poszukiwanych produktów z rzutnika multimedialnego. Klient siedzi w fotelu i popija kawę a na ekranie optymalizany jest produkt pod katem jego oczekiwań. Niektórzy z Was stwierdzą, że wielu klientów nastawionych jest na jeden cel - kupić jak najtaniej.

 

W przypadku tych klientów Wy nie możecie ponosić kosztów i wskazywać im produktu, który kupią w najtańszym sklepie internetowym. Muszą się oni przekonać, że kupno tanio oznacza:

  • nakład czasu na poszukiwania
  • nakład wysiłku w analizie produktów
  • brak możliwości obejrzenia produktu, dotknięcia i własnej bezpośredniej oceny
  • dłuższy czas oczekiwania związany z przesyłkami
  • ryzykiem zakupów internetowych

 

 

Ale co zrobić z klientami, którzy traktują sklepy jak salony wystawowe z darmowym doradztwem ?

 

Sugerujemy   pokazać jeden przykładowy produkt a inne schować za w regałach za żaluzjami lub roletami ?  Jeżeli klient chce obejrzeć inne modele i zasięgnąć porad, informacji to powinien włacić wadium w kwocie proporcjonalnej do średniej ceny produktu. Jeżeli zdecyduje się na zakup w Waszym sklepie to np . przez 30 dni wadium to zostanie odliczone od ceny zakupionego produktu. Jeżeli się nie zdecyduje to Wasz czas zostanie wynagrodzony przez to wadium. Trzeba klientom pokazać że:

- możliwość obejrzenia produktu w sklepie

- czas sprzedawcy udzielającego informacji

- wiedza sprzedawcy

 

to są konkretne koszty za które trzeba płacić

 

Innym sposobem kooperacji jest program partnerski. Zakład fotograficzny zwykle działa lokalnie w ramach miasta lub dzielnicy  i w tym środowisku oferuje swoej usługi. działaja tu również inne firmy np. piekarnia, szklarz, sklep z zabawkami, restauracja itd. Te wszystkie firmy mogą być partnerami dla siebie. Jedne firmy mogą promować drugie np. poprzez umieszczenia baneru, linka tekstowego lub krótkiego filmu reklamowego na swojej stronie. Firma promująca może otrzymywać prowizję od zrealizowanej sprzedaży usług w Twoim zakładzie fotograficznym. Na tej samej zasadzie Twój zakład może promować np. restaurację i uzyskiwać prowizję od usług pozyskanych dzięki Tobie. Do realizacji programu partnerskiego potrzebny jest skrypt programu partnerskiego. Na rynku dostępne są tego typu skrypty. Warto z nich korzystać, pozyskiwać partnerów i zwiększać rozpoznawalność marki oraz zwiększać sprzedaż.